Lovanul Cholil El Frustasi

Rabu, 15 Mei 2013

PT Laysander Technology


 
..... DIBUTUHKAN SEGERA .....
 
Laysander is one of leading distributor in digital printing machine in indonesia, who work together with the world leading printing manufacturer such as Anhui Liyu Computer Equipment to provide a comprehensive range of business development in printing industry. Our main services and products are consultancy, after sales service, machinery, printing consumables and LED lamp
 
Over the years,   Laysander   has become a trusted and reliable partner for clients to keep them ahead of the printing industry. Our reputation is build through long process and commitment assisting printing business owner.
 
Laysander adalah salah satu distributor ternama di mesin digital printing di indonesia, mengandeng pabrik mesin ternama di dunia seperti Anhui Liyu Computer Equipment dalam hal menyediakan pengembangan / bisnis konsultasi yang komprihensif di industri printing. Servis dan produk utama kami meliputi konsultasi, layanan purna jual, mesin-mesin printing dan perlengkapannya serta Lampu LED.
 
Dalam perjalanannya selama 7 tahun, Laysander telah menjadi mitra terpercaya dan andalan para klien agar mereka selalu terdepan di industri printing. Reputasi kami di bangun melalui proses dan komitmen kami membantu para pemilik bisnis printing.
Stock Controller
Tangerang (Banten) - BSD City
Responsibilities:
  • Administer Printer installation, repair and spare parts changes
  • Administer spare parts stock movement on each printer purchased by klien
  • Create Report of defective spare parts to principal and manage the replacement.
  • Create Report of Engineer activity
  • Create Report of Warranty products to principal
  • Administer customer complain on both warranty product and non warranty product
  • Maintain Spare parts stock level
Requirements:
  • MUST BE FLUENT IN ENGLISH (SPEAKING, WRITING AND READING)
  • Experience in handling Stock Administration
  • Good Attitude, honest, responsible, deligent, thorough and self driven
  • Applicants must be willing to work in BSD CITY - Tangerang
POTENSI PENDAPATAN Rp. 2.200.000
 
Lowongan ini memberikan kesempatan untuk berkembang secara professional. Setiap saat adalah suatu tantangan untuk terus maju dan berkembang. Agar dapat berhasil, anda harus mempunyai kemampuan komunikasi, jujur, tekun serta belajar seiring dengan kemajuan teknologi. Kalau anda merasa mampu dan menerima tantangan untuk maju. silahkan mengirim surat lamaran beserta dengan pas foto dan detail surat pengalaman, ijasah dan surat yang mendukung lainnya. melalui JOBSTREET
atau
 
kirimkan ke :
PT. Laysander Technology Jalan Pahlawan Seribu Ruko
Golden Boulevard Blok R No. 21 BSD City - Tanggerang Ditujukan
Ke Bagian HRD

Tidak ada komentar:

Posting Komentar